Czas pomyśleć o świątecznym pakowaniu prezentów

W kalendarzu nastała jesień, zaraz do drzwi zapuka zima. Co to oznacza? Że wielkimi krokami zbliża się Boże Narodzenie. Najwyższa pora zatem pomyśleć o świątecznym pakowaniu prezentów dla pracowników. Co w tym roku jest modne?

PREZENTY DLA WSPÓŁPRACOWNIKÓW I KONTRAHENTÓW

Święta Bożego Narodzenie to niewątpliwie czas radości i obdarowywania się prezentami. Drobne upominki wręcza się nie tylko bliskim i przyjaciołom w domowym zaciszu, ale też współpracownikom oraz kontrahentom biznesowym. W ten sposób przedsiębiorcy nie tylko doceniają zaangażowanie, świąteczne podarunki pomagają również wzmacniać więzi z firmą. Warto, by były one efektownie zapakowane – takie prezenty sprawiają dużo radości i na długo pozostają w pamięci, a o to przecież chodzi, prawda? Nawet drobny upominek, ale wręczony w eleganckiej oprawie może wywołać efekt wow! I pamiętajmy o tym, że nigdy nie dostaniemy drugiej szansy na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia. Właśnie dlatego warto sięgnąć po opakowania, jakie proponuje PROMIS.

NA JAKIE ŚWIĄTECZNE OPAKOWANIE SIĘ ZDECYDOWAĆ?

Posiadamy szeroką ofertę opakowań z różnych materiałów, w różnych kolorach… i w różnych cenach. Łączy je wspólna cecha – wszystkie wykonane są z materiałów w pełni biodegradowalnych, wszystkie nadają się do recyklingu. I to w tym roku będzie modne! Czyż nie będzie miło rozpakowywać świąteczne prezenty ze świadomością, ze nie zaśmiecamy planety?

NIEKONIECZNIE SREBRNE CHOINKI

Motywy świąteczne, jak choinki, bombki czy śnieżynki, którymi tak chętnie ozdabialiśmy opakowania w ubiegłych latach, są zdecydowanie w odwrocie. Wracamy do minimalizmu. Prym wiodą proste, klasyczne pudełka w wybranym kolorze (coraz częściej naturalnym), których jedynym elementem ozdobnym jest logo firmy. Dzięki tej metodzie nawet najprostsze opakowanie nabiera eleganckiego charakteru. Proponujemy różne techniki identyfikacji wizualnej. Najchętniej wybieraną i najbardziej dostępną metodą nadruku logo nawet przy niewielkich nakładach jest hotstamping, który polega na nałożeniu na znakowaną powierzchnię warstwy folii, którą następnie wtłacza się w podłoże za pomocą rozgrzanej matrycy z wygrawerowanym na niej wzorem (np. logo).